събота, 16 август 2014 г.

Iff's CookBook // I ♡ Food # 01 - Любима лятна салата

Здравейте, приятели!

Днес реших да отворя нова рубрика в блога, която е посветена на едно от най-любимите ми занимания.. ъм яденето. Обожавам да готвя, да мисля нови рецепти и да творя в кухнята. Затова сметнах, че би било интересно да се появи едно такова вкусно кътче в блога. 

Лято е. Ужасна жега. Организма ни сам не иска да яде мазна и тежка храна. Лично аз лятото ям много по-малко в сравнение с другите месеци. Лятото наблягам на плодове, зеленчуци, леки закуски и много напитки. 

Днес реших да ви споделя най-любимата ми салата през лятото, която е и уникално лесна. И сакат да сте в кухнята пак ще се справите за 6! 





Продукти:

1-2 краставички
2 средни домата
шепа маслини
твърдо топено сирене

Започваме с това да измием доматите и краставиците,  после ги нарязваме. Махаме костилките на маслините и нарязваме топеното сирене. Предпочитам от тези, които са триъгълничета в кръгла кутийка. Всичко се смесва. Тук ще отбележа, че не ползвам никакви подправки или мазнина. Продуктите са сочни и свежи, и според мен не се нуждаят от овкусяване. Също така маслините и сиренето са достатъчно солени. Не обичам нито олио, нито зехтин. Харесва ми да усещам естествения вкус зеленчуците. 






Това е най-лесната на света рецепта, но е идеалният обяд за лятото. 

Яжте повече плодове и зеленчуци, пийте много вода. Нека си набавим колкото може повече витаминки за зимата и да не боледуваме.


Споделете какво обичате да похапвате вие през този горещ сезон. Посетете фейсбук страничката ми и очаквайте скоро нови рецепти.


Хубави почивни дни от мен~


Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?