понеделник, 18 август 2014 г.

Haul // Нови козметични придобивки

Здравейте, приятели!




Днес обиколих малко козметичните магазини и накупих някои неща. Ако ви е интересно какво, как, защо.. останете с мен~





Ще започна с две неща, чиито покупки са в резултата на прочетени ревюта от бюти блогъри. След страхотната статия на Мариета за лаковете на Rimmel London от серията Rita Ora реших, че трябва да притежавам поне един от тези цветове. Спрях се на синьото, защото този цвят почти отсъства от колекцията ми и смятам, че е подходящ за всеки сезон! Много нежен и красив нюанс на синьото, щях да си взема и ментово, ако вече не се бях сдобила с подобен цвят на Colorama. Като заключение ще кажа, че това май няма да е единственият ми лак от серията. Цената е около 4лв.



Следващата покупка повлияна от блог е червилото на Golden Rose Velvet Matte Lipstick. Ревюто на Ивана ме накара да запиша този продукт в списъка си с желания и най-сетне се реших на цвят. Не съм очаквала продукт за около 4лв да е толкова разкошен - цвят, текстура, дълготрайност - всичко е на високо ниво. Обожавам го и съм решена да се сдобия с поне още 2 такива бебчета.





Ще отбележа и още нещо, което ме впечатли - червилата бяха добре запечатани, а както сигурно вече сте разбрали за мен това е нещо изключително важно. Съгласете се все пак, че е ужасно противно някой друг да е ползвал продукта преди теб.



Преди дни си хвърлих моливите за устни и реших да купя нови. Дадох начало на това дело с този на Essence. Много красив цвят, сравнително дълготраен и може да се носи без червило или гланц. Струва някъде 2лв.



Реших да се сдобия с нови балсамчета за устни, тъй като моите вече привършват. Харесах ти на Хималая и Rose of Bulgaria. И двата струват около 3лв. За сега съм доволна, но истината ще си проличи в по-студените месеци. Очаквайте ревюта!



Следват няколко не толкова интересни покупки.
Дезодорант ролон на Dove за цветни дрехи. Не съм го пробвала и исках нещо ново. Надявам се да не ме разочарова. Цената е около 5лв.



Интимен гел на Агива с лайка. Опитала съм доста такива гелчата, но най-много харесвам тези на Агива, затома и често се връщам отново към тях. Този път си купих с лайка, но любимец от марката ми е този с алое вера. Цената на продукта е до 3лв.




Лакочистител от Lilly с масла. До сега ползвах розовият им лакочистител, но реших вече да опитам и този. Интересно ми е как ще се отрази на ноктите ми. Хубави отзиви четох. В момента е на промоция - 1,25лв.




И последната ми покупка е една моя любов без, която не мога да живея - почистващият гел на Рефан. По принцип в чантата ми винаги има едно такова шишенце, но към това конкретно съм пристрастена заради аромата. Казва се I love you и просто не мога да опиша как страхотно ухае. Ако минавате през магазин на Рефан задължително му хвърлете едно око! Цената е 2лв.



На края ще завърша поста с една моя поръчка от NYX България, която направих преди 10-тина дни, но не сметнах, че е нужна отделна публикация. Отдавна чета отзиви реших да поръчам нещо. Два дни се чудих какво точно и се спрях на това - червило и лак. Много съм доволна. Вече ползвах и двата продукта и са ми безспорни любимци. Очаквайте скоро ревюта и повече информация! Цените и всичко останало за NYX можете да прочетете ТУК. Ако сте от София или Пловдив можете на място да посетите магазините им.




Това бяха моите скорошни покупки. Надявам се да ви е било интересно. Смятам за някои от тях да направя скоро ревюта, затова следете блога и фб страничката ми!


Хубава вечер~


Iff

2 коментара:

  1. Цвета на червилото е оранжев, нали? Поне така се вижда на снимката... Ако е така и аз ще си поръчам същото, защото обожавам кораловите към оранжево червила :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, точно така. Коралов е, някакъв такъв оранжевеещ .. :D С много приятна текстура и изглежда супер красиво :))))

      Изтриване

А ти какво мислиш?