петък, 15 август 2014 г.

Dislike // Продукти, които не харесах #01

Здравейте!





Днес няма да си говорим за любими продукти или ще правим ревюта. Днес ще "хейтваме" грубо казано. Но ако трябва да сме точни днес ще направя един кратък пост с продукти, които съм придобила в последните месеци и въобще не съм очарована. Като за начало ще кажа, че това е лично мое мнение и тези неща не са подходящи за мен. При вас може да е точно обратното. 


1. Крем за ръце и нокти от Bilka с екстракт от бяло вино
Производителя тук обещава какво ли не - млади ръце, 24 часа пълна защита, витамини, UVA/UVB защита, подхранване на нокти и кожа, задържане на влагата и премахване на сухотата, както и защита на ръцете след работа с препарати.
Какви са моите впечатления? Първо ще кажа, че аромата е уникален, в началото даже исках да го изям този крем. Мирише на бонбонки и е много приятен за нанасяне, НО ефект не усещам. Колкото и пъти да го нанасям нищо не се променя - ръцете са все така сухи, не усещам хидратация, а дали защитава и подхранва честно да си кажа се съмнявам. Струва около 1лв, затова не съжалявам за покупката. Остана малко и ще го изхабя, защото ми харесва как ухае, но нищо повече.

2. Лак за нокти Golden Rose Fantastic Color, номер 11
Много исках такъв цвят, защото съм луд фен на зеленото и се спрях на точно тази серия на Golden Rose, защото съм доволна от други техни лакове. Но това се оказа пълно разочарование. Това, което е в шишенцето и със сто слоя не може да се получи на ноктите. След около 4-5 слоя се получава нещо подобно, но после пък съхне с часове. Ще стои, ще го гледам и както се случва често - ще се ядосам и в коша! Цената е около 2лв до колкото помня.

3. Слънцезащитен крем за лице с фактор 50+ от марката Biotrade за всеки тип кожа
Получих този крем в последната Pinks кутия и реших да го пробвам. Но 3 пъти ми стигаха, за да изградя лошо впечатление и да се откажа от евентуална бъдеща покупка на пълноразмерен продукт. Първо ще кажа, че това въобще не е за всеки тип кожа. Смятам, че ще подхожда за суха или нормална. Моята е комбинирана към мазна и става голям филм. В допълнение ме отказа и състава на продукта, в който влиза Mineral Oil. Аз лично гледам да избягвам тази съставка, особено когато става въпрос за продукт за лицето.

4. FA Sport дезодорант стик 72h
Колкото и да го ползвах този продукт не усещах никакво предпазване от изпотяване. От петна също не предпазва. За мен е абсолютно безполезен продукт. Цената му е около 5лв.



Това бяха продуктите, които не съм харесала и исках да споделя с вас. Споделете и вашето мнение за тях в коментарите.

Не забравяйте да ме последвате във фейсбук, за да научавате за новите ми публикации първи. 


Поздрави,


Iff

2 коментара:

  1. Крема на Билка и на мен не ми хареса, но не защото не действа, а защото аромата му ми се струва тежък и в състава има парафин. Иначе за цената си поне омекотява ръцете ми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен даже не ги омекоти. Ръцете ми са доста сухи и все още съм в търсене на идеалният крем за ръце.

      Изтриване

А ти какво мислиш?