сряда, 6 август 2014 г.

Юлска любов 2014 // What the penguins обикнах този месец?

Здравейте, скъпи читатели!

Дойде август месец, а това значи, че е време да ви покажа своите юлски любимци. Доста неща ми направиха впечатление този месец, направих нови открития, които завинаги намериха място в сърцето ми. Този път ще разделя публикацията на две части. Надявам се така да ви е по-интересно. Напишете мнението си, моля, в коментарите, за да знам да продължа ли да правя така занапред. Е, да започваме?





ЧАСТ І - Красота

Първо ще започна с най-важното нещо според мен за лятото - грижата за подмишниците и предпазването от изпотяване. Тук два продукта се справиха отлично в това - дезодоранта на Rexona Long Lasting Protection Sexy, кой за втора поредна година е голямата ми любов, и новото ми откритие -  Nivea Powder Touch, който прави кожата невероятно гладка и в последните 2 седмици ме спасяваше от изпотяването в големите жеги. Обожавам ги и препоръчвам горещо. Ароматите и на двата са нежни, женствени и леки. Идеални за лятото.




Преминавам към любимия ми лак за този месец - Golden Rose Rich Color, 08. Обичам лаковете от тази серия - много са наситени, красиви, лесно се нанасят и издържат дълго. 





От продуктите за устни юли месец 
любимец ми стана този гланц на Essence - 06 Berry Cupcake. Не обичам силния грим лятото и точно затова се ориентирам към гланцовете през този сезон. Berry Cupcake е много лек, омекотява устните и стои естествено, а също има невероятен плодов вкус. Не е особено пигментиран, даже никак, но оставя един красив бляскав розов нюанс на устните. Когато реша да си сложа червило също не подминавам този гланц - много добре стои с розови и дори червеникави червила.



Следващият ми козметичен юлски любимец е MAYBELLINE Color Tattoo 24h gel-cream eyeshadow, 40-Permament Taupe. За какво ли само не го ползвам този продукт. Искам да направя отделна тема за него, но все не се стига до това. Ще кажа с две думи само, че го ползвам постоянно, обожавам го и е един от най-незаменимите продукти в козметичната ми чантичка. Траен, пигментиран и универсален, а повече за него ще научите от специалното ревю, което подготвям. Много се надявам да го пусна скоро. За сега имам само този цвят, но съм така влюбена, че искам още. Препоръчайте ми някой, който вие сте ползвали и сте останали очаровани.




И последните ми две юлски любови от козметичната част са шампоанът TEO Sea Treasures 2in1 Minerals и крем душ гелът на Yves Rocher с бразилско кафе, който получих в юнската Pinks кутия

Шампоана на TEO е любим мой продукт не първо лято. Има уникален свеж аромат, напомнящ ми за морето, и е много подходящ за този сезон. Косата ми е гладка, красива и хубаво измита след него, лесно се разресва и ухае дълго време на продукта. Дори есента обичам да го ползвам, когато лятото е свършило, но все още искам да го усещам. Много го обичам този шампоан и въобще цялата серия, изпробвала съм ги всичките и не мога да кажа лоша дума за тях. Но най-любим ми остава Minerals. Също така той е 2 в 1 - шампоан и балсам. Естествено аз ползвам отделно някакъв балсам, защото краищата на дългата ми коса се нуждаят от повече грижа.
За крем душ гела на Yves Rocher мога да кажа, че знаех, че ще се влюбя в него още като го помирисах. Това ухание на кафе ме омагьоса.. няма да споменавам колко по-силен се усеща аромата върху горещата кожа под душа. Измива много добре, икономичен е според мен и има траен аромат. След един горещ работен ден или пък прекаран на плажа това ще ви накара без съмнение да "спите като къпани". Със сигурност ще си го купя.






ЧАСТ ІІ - Нещата от живота

Ще започна с любимите си книги този месец, защото предният не успях да чета кой знае колко, както споменах.
Първата е книга, която си купих скоро, но прочетох на един дъх - "Възпламеняване", втора част от "Игрите на глада". Обичам поредицата поради много причини - завладяващ сюжет, малко любов, интересни персонажи и най-важното - доближава се плашещо много до нашият свят. Бунтове, несправедливост - не живеем ли и ние такъв живот? Тези дни започвам и последната книга от поредицата. Хвърлих й едно око, защото имам лошият навик да попрочитам края, и май ще ми допадне. Тук мога да добавя, че с нетърпение чакам и новият филм "Сойка-присмехулка", защото за пръв път сякаш филмова интерпретация на книга ми допада. А и обожавам Дженифър Лорънс.



Втората книга, която прочетох този месец е "По пътя" на Джак Керуак. Книгата ми беше препоръчана преди доста време и все отлагах, но най-сетне я хванах и останах очарована. Магията на пътешествията, свободата и непринудеността ме завладяха. Зародиха в мен едно желание да оставя всичко и да тръгна на пътешествие - сама, на стоп, с няколко лева в джоба. За мен това е абсолютната романтика и блаженство. Умирам си да изпитам тази красота на живота - истинската свобода. Сигурно това е най-големият ми блян и точно такива книги ме вдъхновяват на подобни мисли. И все пак кой знае, може някой път да се осмеля и аз на подобно нещо. 



Съвсем набързо ще споделя за любимите си филми и сериали този месец. Като сериал ще посоча Революция Z. Някои от вас ще се ококорят сигурно, но неочаквано и за мен съм влюбена в него. Гледала съм първите два сезона няколко пъти и с трепет очаквам всеки нов епизод от предстоящите. Обичам музиката, ученическите изживявания и подкрепям българското. Затова и ще продължавам да следя сериала с надеждата да не го направят "боза" към финала.


Снимка: интернет

Любимите ми филми този месец са два - Blended и Confessions of a Shopaholic. Леки, приятни за гледане комедии с щастлив край. Идеални за разпускане. (Снимки:интернет)




Любимият ми цитат този месец е:


"В момента, в който чуете думата "свобода" или "демокрация" - огледайте се, защото в истински свободна нация, никой няма да ви казва, че сте свободни."
- Жак Фреско

Юли месец любимите ми песни бяха много и разнообразни. Най-много слушах тези:







Най-хубавият момент юли месец е появата на едно прекрасно същество в живота ми. От 13 юли 2014 нашето семейство се сдоби с нов член - сладко и красиво кученце на име Ема, порода златен ретривър. Вече е на два месеца и половина и направи повече бели отколкото аз сигурно, когато бях дете. И все пак си я обичам безкрайно много.

В общи линии това беше най-запомнящото се за мен от този юли месец. Искрено се надявам да сте се забавлявали. Дано да мога всеки нов месец да споделям какво се е случило предния и какво съм обичала тогава. Но всеки месец има едно нещо, което обичам винаги - вас, тези, които четете блога ми. Благодаря дори само за това, че сте го отворили. Голямо чудене беше за мен дали ще успея да пиша интересни неща, но все повечето хора, които го четат и харесват фейсбук страницата ми, ме амбицират. Пожелавам си само да мога да пиша и правя все по-интересни статии и да ви радвам.



Искрено ваша:


Ифф

2 коментара:

  1. Confessions of a Shopaholic e наистина много сладък филм. Гледах го преди години, когато излезе. Blended не съм го видяла още, но доста хора го хвалят и май в най-скоро време ще му се насладя, хаха :)
    Страхотна публикация! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси :)) А Blended го препоръчвам горещо, много е разтоварващо и забавно, а главната двойка са изпитана комбинация :D

      Изтриване

А ти какво мислиш?