четвъртък, 14 август 2014 г.

Маникюр на седмицата #04

Здравейте, приятели!

Днес ще постна първа публикация в променения ми блог. Много се надявам новият дизайн да ви харесва. Не съм особено добра в тези неща, но се постарах и съм доволна от резултата. Ще се радвам да споделите мнение в коментарите или фейсбук страничката ми.

А сега към темата на деня - маникюра. Отново сме на лятна тематика и красиви вдъхновения. Обичам да правя този маникюр по всяко време на годината и с различни цветове, но днес се спрях на розовото. Ако искате да видите как съм го направила продължавайте да четете.



Ето кои лакове избрах да използвам аз. Но вие естествено можете да опитате с всеки друг цвят.



Естествено първото нещо, което правя е да нанеса основата ми за лак Miss Sporty 5in1. След като изсъхне слагам само един слой от този сладък розов цвят на Perfect. За съжаление не можах да разбера кой е номера му. Слагам един слой, защото искам по-естествен ефект.




Продължавам със същината на процеса. Когато всичко това изсъхне взимам една гъбичка и нанасят от този разкошен лак на Golden Rose Rich Color номер 08 върху нея. С потупващи движения нанасям от средата към края на нокътя, като към края го правя по тъмен и наситен







Оставям го да изсъхне. Както може да се види в момента маникюра ми наподобява пясъчен. Ако ви харесва така можете и да го оставите, но аз обичам гланцовия завършек и нанасям от Miss Sporty 5in1 един слой.




Готово!


Надявам се този маникюр да ви е харесал. Ако решите да направите същия или подобен - пратете ми да видя вашето творение!

Това беше всичко от мен за днес. Посетете фейсбук страничката ми и разгледайте другите ми постове!


Хубав следобед от мен~


Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?