сряда, 6 август 2014 г.

Маникюр на седмицата #03

Здравейте, приятели!

Днес отново ще ви покажа маникюр на седмицата. Този път съм избрала нещо обикновено, лятно, нежно и много красиво. Аз обичам да лакирам ноктите си в различни цветове, а понякога и в два редуващи се. И днес реших да направя точно това. Ако искате да видите какво ще се получи на края останете с мен.





Първо както винаги започвам с основата - любимата ми на Miss Sporty 5in1. Горещо я препоръчвам - изглажда идеално повърхността и придава красив завършек на маникюра.




Сега ще лакирам ноктите си в ментовия цвят на MAYBELLINE номер 214, за който може да прочетете още ТУК, и любимият ми на Miss Sporty номер 4079. Започвам да редувам цветовете така - кутрето, средният и палеца в ментово, а останалите в розово. По този начин по-тъмният на Miss Sporty няма да се откроява много и всичко ще изглежда по-балансирано. Същото правя и на другата ръка.



Както винаги слагам топ лак  - Miss Sporty 5in1.



Това беше днес от мен. Нищо трудно, но много красиво. Надявам се да съм ви вдъхновила с този маникюр.




Очаквайте другата седмица нови красоти в маникюра, а тези дни и още постове.

Не забравяйте да ме последвате в социалните мрежи.



Хубав ден и много положителни емоции ви пожелавам!


Ифф

2 коментара:

А ти какво мислиш?