петък, 1 август 2014 г.

Урок #01 // Секси и предизвикателни вампирски устни

Здравейте, скъпи читатели!


Днес реших да направя един урок за грим. Този път ще се спрем на една идея, която намерих в интернет и реших, че ще е интересно да опитам. Това са секси и дръзки устни, които много ми приличат на вампирски и затова ги нарекох така. Ако ви е интересно как да ги направите останете с мен..



Започвам с нанасяне на някаква основа върху устните, за да може моливът, който ще ползвам в последствие да се разнесе по-лесно. Ще използвам BB крема си на NIVEA, но вие можете да сложите какъвто фдт, bb или cc крем имате.
Повече за моя BB крем може да прочетете ТУК.




Сега ще очертая устните с черен молив. Изберете някой, който се размазва добре, защото целта ни е да направим опушен ефект. Не се старайте да бъдете прецизни и дори да не е равномерно навсякъде не е беда. Аз използвах молива за очи на Essence Long Lasting, 01 Black Fever. 




Следващата стъпка, както сигурно сте разбрали, е да опушим устните. За целта ползвам по-пухкава четка, предназначена за опушен грим. Моята четка е на Essence.




Почти сме готови. Сега ще нанесем най-важната част - червилото. Избрала съм червено течно червило, но можете да ползвате и тъмно розово. Моето е на Dior, гланцово с блестящи частици.




И ето го резултата: секси, предизвикателни устни. Трудно ми е да си представя да изляза на вън така, но е хубава идея за Хелуин или друг интересен празник.




Надявам се идеята да ви е допаднала. Напишете в коментарите мнението си, то е важно за мен.
Очаквайте още постове и уроци.


Лека вечер от мен~~


Ифф


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?