неделя, 27 юли 2014 г.

ТАГ // TMI TAG

Добър вечер, приятели!

Днес реших да направя още един TAG пост, отново с цел да се опознаем повече. Този път той се нарича TMI или TOO MUCH INFORMATION. Много блогъри и влогъри вече го направиха, затова сигурно знаете какво представлява. Е, аз също реших да се пробвам. Ще започваме ли?



 1. С какво си облечена?  
Къси панталонки в зелен цвят и бял потник.

 2. Някога влюбвала ли си се?
Да.

3. Имала ли си тежка раздяла?
Всеки има.

4. Колко си висока? 
167

5. Колко тежиш?
Вчера бях 50, днес може и да съм наддала хаха.

 6. Татуировки?
Не.

7. Пиърсинги?
Не.

8. Любим сериал?
"Кухня" - за него мога да кажа със сигурност, че ми е най-най-любимият от всички други!

Снимка: интернет.
 10. Любими групи?
BFMV, Metallica, HIM, Sex Pistols, Skillet, Three Days Grace,Within Temptation и т.н.

11. Нещо, което ти липсва?
Семейството ми, когато не е до мен.

12. Любима песен?
Много са, но има една, която е останала завинаги в сърцето ми.


13. На колко години си?
22

14. Зодиакален знак?
Рак

 15. Качество, което търсиш у партньор?
Подкрепа, вяра един в друг, интелект, да бъде мъж не само на хартия.

16. Любим цитат?
No Lies, Just Love.

17. Любим актьор?
Bi Rain  
   
Снимка: интернет.
18. Любим цвят?
Почти всеки, но най-много харесвам зеленият.

19. Шумна или тиха музика?
Зависи от настроението ми.

20. Какво правиш, когато си тъжна?
Обичам, когато съм тъжна да бъда с близък за мен човек и да усещам подкрепата му.

21. Колко време ти отнема да се изкъпеш?
От 30 мин до час.

22. Колко време ти отнема да се приготвиш сутрин?
Ами час. Минимум.

23. Участвала ли си някога в истински бой?
Ако сметнем лапешките "битки" с брат ми и брътовчедите.

24. Нещо, което те привлича у мъжете?
Поведението. Красивите очи.

25. И нещо, което те отблъсква?
Повърхностните убеждения.

26. Защо започна да пишеш блог?
Просто ми се появи желание един ден. Обичам да бъда заета и да творя.

27. Какви са страховете ти?
Несправедливостта в този свят да продължи.

28. Последното нещо, което те накара да плачеш?
Липсваха ми близките. 

29. Последния път, когато каза "Обичам те" на някого?
На един злодей.

30. Какво значи името на блога ти?
Алтернатива на "Какво по дяволите". Нещо като - Нямам си идея за "Какво по пингвините" пиша. Хаха. Нещо от сорта.

31. Последната книга, която прочете?
Можете да видите отговора на този въпрос в Book таг-а ми :)))

32. Книгата, която четеш в момента?
 Игрите на глада: Възпламеняване


33. Последният сериал, който гледа?
Подли камериерки

34. Последният човек, с когото говори?
Баща ми.

35. Каква е връзката между теб и човека, на когото последно написа смс?
Брат ми е.

36. Любима храна?
Зеленчуци, който не яде, той голям не ще да порасте~

37. Място, което искаш да посетиш?
Мечтая да посетя всяко едно кътче от планетата ни, а може и по-далеч..

38. Последното място, което посети?
Ако става дума извън страната - Санкт Петербург, Русия


39. Падаш ли си по някого?
Падам си по сандвича, който гризя в момента.

40. Последният път, когато целуна някого?
Днес.

41. Последният път, когато някой те обиди?
Пак днес.

42. Любимо сладко изкушение?
Това разкошнейшество!

Снимка: интернет.


43. Свириш ли на музикален инструмент?
Правила съм опити - китара и пиано.

44. Последният спорт,  който практикува?
Фитнеса брои ли се?

45. Последният път, когато имаше среща с някого?
Днес.


Надявам се да ви е било интересно. 
Не забравяйте да ме последвате в социалните мрежи!

Лека вечер от мен и успешна предстояща седмица.



Ифф


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?