четвъртък, 31 юли 2014 г.

TAG // ТАГ: The Shopaholic

Здравейте, приятели! Днес намерих този интересен TAG и реших да го направя! Надявам се да ви е интересно~






1. Би ли се определил, като Shopaholic?
Не мисля. Според мен съм умерена в това отношение.

2. Как би описала стила си?

Нямам точно определен стил. При мен всичко е според настроенията

3. Кой магазин не можеш да напуснеш без до купиш поне едно нещо?

Храна? Хаха. Като изключим това сигурно дрогериите. 

4. Къде намираш най-добрите сделки?

Сезонните разпродажби и ликвидации.

5. Имаш ли комбинация за пазаруване?
Не мисля.

6. Кое е най-голямото ти изкушение?

Аксесоарите. Тези, които ме познават добре знаят, че трябва силно да ме държат, когато минаваме покрай такива магазини.. защото иначе поне час ще се мотая там.

7. Коя е дрехата без, която не можеш да живееш?

Един летен потник, който баба ми уши. Единственото нещо, в което не ми е горещо. Обожавам го.

8 .Коя е модата, която се надяваш никога да не си отива?

На тесните джинси и пастелните цветове.

9. Коя е модата, която харесваше и отмина твърде бързо?

Май няма такава.

10. Коя е твоята модна икона?

Корейските актриси и певици. Толкова са красиви и стилни, обожавам ги.



Ако имате желание можете да направите и вие този TAG. Оставете като коментар линк към вашите The Shopaholic TAG-ове, ще ми бъде интересно да ги видя.
Не забравяйте да се абонирате за мен, както и да ме добавите във facebook и tumblr.


Много целувки от мен и хубав ден.


Ифф

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?