четвъртък, 24 юли 2014 г.

РЕВЮ // Review: Rimmel London Scandaleyes Mascara

Здравейте, приятели!

Днес реших да отворя нова рубрика в блога си посветена на мнението ми за определени козметични продукти, филми, книги и какво ли още не. Тук ще презентирам продукта, ще изкажа мнението си и няма да пестя критики, ако са заслужени. Опитвам се да съм максимално искрена и безпристрастна. Мнението си е напълно мое и не сътруднича с козметични компании и т.н. Надявам се да ви хареса.

Започваме тази рубрика със спиралата на Rimmel London - Scandaleyes Mascara.




Външен вид и първи впечатления
Спиралата е в пластмасова опаковка, както и повечето спирали, 12мл и се води номер 003 Extreme Black. Затваря се добре. Нещо, което не ми хареса и не мога да не отбележа е, че в магазините никога не съм виждала тези спирали хубаво опаковани. Което значи, че всеки може да ги отвори, ползва и остави на рафта отново. Сигурността, че спиралата е неотворена според мен е никаква.




Съдържание
Спиралата има голяма четка и в началото ми беше доста трудно да й свикна. Тук ще отбележа и това, че на щандовете на Rimmel London не се намират тестери на спиралите. Така клиента, не може да види каква е четката и дали ще му подхожда. Консистенцията е доста водниста и това я кара да цапа окото още повече при нанасяне. Специфичен аромат не се долавя.






Действие
На снимките можете да видите как спиралата изглежда на моите мигли. Настина е наситена, извива миглите до някаква стенен, удължава ги, но малко ги слепва. Също може да се видят на снимка номер две няколко черни точици, които са заради голямата четка, цапането е почти неизбежно.

Цена
Не повече от 10лв

Моята оценка
7/10, има какво още да се желае.

Налично в..
Може да се намери в много магазини за козметика. Аз лично си я купих от Lilly.



Това е лично мое мнение, при вас тази спирала може да действа по друг начин. 
Надявам се ревюто да ви е харесало. Очаквайте следващите ми постове и не забравяйте да ме последвате във фейсбук!


Пожелавам ви лека вечер.


Ифф


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?