събота, 26 юли 2014 г.

РЕВЮ // Review: NIVEA BB Cream

Здравейте, читатели!

Днес предстои второто ревю за блога ми и този път е посветено на BB крема на NIVEA. 
Не си падам по фдт-ни, той като често влияят много тежко на кожата ми и бързо я омазняват, затова BB крема е идеален продукт за мен.

BB крема на NIVEA има няколко положителни черти, но също ще отбележа и недостатъците му. И така, да започваме.




Външен вид и опаковка
Както знаете от първото ми ревю държа много на опаковката на продукта. BB крема на NIVEA се продава в картонена кутийка, обвита във фолио. Това дава 100%-ова сигурност, че продукта е неотворен и аз ще съм първата пробвала го. Всеки магазин има тестери от него. Самата тубичка е с развиваща се капачка, която понякога е малко неудобна, но пък не позволява изтичане на крема в козметичката.
Номерът, който аз имам е LIGHT. И тук ще отбележа едно от най-големите за мен недостатъци на BB крема - малкото тонове, два за мен са супер недостатъчни. Моят даже не отговаря напълно на тона ми кожа, но все пак харесах текстурата му и си го взех.




Съдържание
Продуктът в тубичката е 50мл, което за BB крем е доста, сигурно дълго ще си го хабя. Текстурата е нежна, усеща се специфичният аромат на NIVEA продуктите. Нанася се лесно на кожата. 
Тук ще отбележа и това, че кремът има 5 действия в 1 (според производителя): изравнява тена на лицето, прикрива несъвършенствата, озарява лицето, хидратира кожата, предпазва я от слъцето и вредното въздействие на околната среда и от преждевременно стареене SPF10. Според мен общо взето тези неща важат за продукта.





Действие:
Не особено добра покривност, но пък се усеща леко на кожата. 




Цена:
Около 9лв

Моята оценка:
6/10

Налично в..
Почти всяка дрогерия, често даже супермаркети.


Надявам се статията да е била полезна за вас. Пишете в коментарите мнението си или какви други ревюта искате. 

Не забравяйте да ме последвате и във фейсбук.

Лек следобед от мен и много усмивки!



Ифф

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?