неделя, 27 юли 2014 г.

РЕВЮ // Review: Biotrade Acne Out лосион

Здравейте в този летен и много горещ ден!


Седя си на хладничко у нас и реших да напиша един пост за някой продукт от Pinks кутията, която получих юни месец. Имам някои разочарования и открития, и смятам да се спра на лосиона против акне Biotrade Acne Out.
Поста за първата ми кутия Pinks можете да намерите ТУК.




Моето шишенце е 15мл, но успях да изградя мнение за продукта. Първо ще посоча положителните му качества. Истина е, че е много ефективен и за 2-3 дни премахва пъпчиците по кожата, омазняването и черните точки. Леко я изсушава, но не непоносимо. Ефикасно средство е, когато скоро ви предстои някакво събитие и трябва за дни са възстановите кожата на лицето си. Аз лично не бих го препоръчала за всеки ден.




Отрицателна черта според мен е супер силният мирис на алкохол, който можете да видите, че е втора съставка на етикета. Аз не обичам спиртните съставки в козметичните си продукти.

Все пак оценката, която бих му дала е 9/10. Ефикасността е наистина голяма и видима. Ако имате проблемна кожа горещо препоръчвам, НО все пак се посъветвайте с дерматолог за всяка покупка на такова средство, особено ако кожата ви е по-проблемна. Също така това, че действа на мен не гарантира 100%, че ще има същият ефект и върху вас.

Оригиналният продукт е 60мл и струва около 12лв.


Надявам се статията да е била полезна за вас. Долу в коментарите ми напишете какви лосиони против акне използвате вие.


Пожелавам ви хубав ден и много положителни емоции.


Ифф

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?