сряда, 30 юли 2014 г.

РЕВЮ // Review: Гел около очи на BILKA ROSA DAMASCENA

Здравейте, скъпи читатели!

Днес ще ви представя едно ревю на продукт, който получих в Pinks Beauty Box кутията си от месец юни 2014г - околоочен гел на марката Bilka от серията им с роза. Вече повече от месец го ползвам всеки ден и мисля, че съм готова да споделя своите безпристрастни впечатления.



Да започнем с това какво обещава производителя.


Какви са моите наблюдения?
Изглаждащ и стягащ ефект след един месец ползване наистина мога да усетя. Кожата под очите става по-мека, нежна и стегната. Но със следващото твърдение не мога да се съглася. Тъмните кръгове под очите ми не изчезнаха, даже малко не намаляха. Бръчици нямам и тук не мога да се изкажа, но за тъмните кръгове съм разочарована. Наистина очаквах повече от този продукт, защото харесвам фирмата Bilka, но уви.

За опаковката ще кажа, че е красива, надеждна. Текстурата на гела е нежна, цветът е бледо розов, ухае на рози и придава свежест.



Продуктът е 25мл - оригинален размер. Струва около 5лв.

Може да се намери в почти всяка дрогерия. 

Моята оценка за продукта е 4/10.


Това беше ревюто ми за околоочния гел на Bilka. Надявам се да ви е било интересно. Ако имате въпроси или искате да споделите мнение, моля, напишете го в коментарите.


От дясно в блога можете да видите facebook страницата ми и профила ми в tumblr. Ще се радвам да ме добавите там. Абонирайте се за мен и вижте другите ми постове, ако имате интерес. 
Хубав следобед от мен и до скоро.


Ифф

3 коментара:

  1. Готино ревю :) Само да ти кажа да не се разочароваш запнапред, когато никой крем не премахва тъмните кръгове - физически е невъзможно, това е маркетинг трик. :) Тъмните кръгове се появяват особено при жени с по-светла и тъкнка кожа под очите = гени. :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Аз за пръв път ползвам подобен продукт и по принцип съм скептично настроена. Но все пак ми се искаше да има някакъв ефект.

      Изтриване
  2. В момента ползвам околоочния крем и съм много доволна, защото наистина има ефект върху мимическите бръчици. Относно тъмните кръгове - не знам как действа, защото нямам такъв проблем. Мога да кажа, че за мен е качествен български продукт и бих го препоръчала! :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?