сряда, 30 юли 2014 г.

Pinks Beauty Box юли и август 2014

Здравейте, приятели!



Най-сетне се добрах и аз до новата Pinks Beauty Box за юли и август месец. Сигурно повечето от вас вече знаят какво има вътре, но искам и аз да споделя впечатленията си. И така, да започваме?




Този път кутията отново е тежичка. Вътре намирам три продукта в пълен размер.

Първият е алое вера гел 96% от немската марка Krauterhof. До сега не съм ползвала нищо тяхно, нито пък подобен алое вера гел и ще ми е много интересно да опитам. Ухае хубаво и мисля да го пробвам върху лицето си, ще ви осведомя дали съм постигнала някакви резултати. Количеството в тубичката е 200мл и струва 8,50лв.



Друг пълноразмерен продукт в кутията е дезодоранта на Bourjois Anti-White Marks - предпазва от изпотяване и бели петна по кожата и черни или цветни дрехи. Харесвам продуктите на тази марка и от доста време искам да опитам дезодорантите им, надявам се да остана с приятни впечатления. Цената на оригиналният продукт е 5,29лв, а количеството - 150мл.



И последният продукт в оригинален продукт е балсама за коса с лавандула на марката Lavena. Според производителя придава блясък и жизненост на косата, успокоява и помага за лесното разресване. Ползвала съм и преди продукти на марката, които са ми допадали, обичам уханието на лавандула и се надявам този продукт също да ми хареса. Не съдържа парабени. Количеството е 200мл, а цената - 3,20лв.



Така, да минем към мострите. Първата е тубичка от 5мл на слънцезащитния крем за лице с фактор 50+ на марката Biotrade. Определено ще ми влезе в употреба сега. Оригиналният размер е 50мл, а цената 18,80лв



Следват две мострички на хилаурон крема на марката M. Asam AQUA INTENSE по 2мл. Оригинален размер: 100мл, цената е 55,50лв



От същата марка има една мостричка с фдт мус от 2мл. Надявам се да се доближава до моят цвят кожа. Оригиналният размер е 30мл, а цената - 37,90лв



Следващият тестер е на марката Krauterhof - крем за тяло с масло от какао и ший 5мл за стягане на кожата, предпазване от образуване на стрии и подходящ при бременност и диети. Оригиналният размер е 250мл. Цена: 7,90лв



Останаха три тестерчета на една от любимите ми марки - Yves Rocher.
Първият е матиращ гел крем за комбинирана и мазна кожа от 1мл. Моята е такава, затова ще ми е интересно да го пробвам. Оригиналният размер е 50мл, а цената - 19лв



Другите два продукта на Yves Rocher са мостри на парфюм и тоалетна вода.





И това е всичко в кутията. На мен лично ми допадна съдържанието и мисля да пробвам всеки продукт. Очаквайте в близкият месец мнения в блога ми.

Споделете какво мислите вие за Pinks Beauty Box юли-август 2014.

Не забравяйте да ме последвате в facebook и tumblr!

Много усмивки от мен.



Ифф

2 коментара:

  1. Този път кутията ми харесва доста. Жалко, че не си я поръчах, но страшно се разочаровах от единствената Pinks и от тогава се въздържам , хахах

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз първо много се чудех дали да си взимам Pinks, защото четох за последните им кутии и не бях очарована. Явно положението се е подобрило.

      Изтриване

А ти какво мислиш?