петък, 25 юли 2014 г.

MINI HAUL: Петъчен shopping

Здравейте, скъпи приятели и благодаря, че четете блога ми!


Днес си направих една разходка из центъра на любимият ми роден град и естествено не се разминах без поохарчване. Купих си някои необходими продукти, както и други, които на мига реших, че искам да опитам. 



От доста време не бях ползвала дергимьор, но реших, че искам отново да се върна към този начин на премахване на грим. Купих си на Mixa, двуфазен дегримьор, който отстранява и водоустойчив грим. Цена: 6,49лв.




Друг планиран продукт беше дълготрайния молив за очи на Essence, 01 Black Fever. От доста време му бях хвърлила око, но изчаках другите ми моливи за очи да попривършат преди да си купя този. Във формата на стик е, което е много хубаво за мен, тъй като така и не мога да си намеря добра острилка. Цена: 3,29лв




Следва един продукт рожба на моята спонтанност - лакът на MAYBELLINE COLORAMA, номер 214. Цветът е много свеж, летен и веднага ми хвана окото. Цена: 1,99лв




Друг продукт на MAYBELLINE, който си купих е сладката бонбонеста спирала GREAT LASH Very Black. Чакам с нетърпение да започна да я ползвам. Цена: 3,99лв




Нека преминем към некозметичните покупки. Взех си няколко аксесоара. Първият е тези супер сладки обички във формата на пеперудки. Имат по себе си нежни камъчета и розички в модерен и актуален летен цвят, в последствие осъзнах как хубаво се комбинират с новия ми лак за нокти. Цена: 1,50лв



Взех си и няколко висулки. Цената на всяка е до 1лв.



И последно, но не на последно място - най-сетне реших, че е време да си взема другите две части на любимите ми Игри на глада. Прочетох първата книга още зимата, но тогава бях затрупана с учене, държавен изпит, както и още започнати книги, затова реших да си ги купя лятото. Много съм щастлива и нямам търпение да ги прочета!



И това са покупките ми за днес. Малко, но всяка ще намери своето приложение скоро. Очаквайте и ревютата ми за продуктите, за да разберете до колко съм доволна от тях и препоръчвам ли ви ги.



Надявам се статията да ви е харесала. Долу в коментарите задайте своите въпроси или изкажете мнение. Споделете за кой продукт искате ревю. 

Много усмивки от мен и до скоро.



Ифф



2 коментара:

  1. Благородно ти завиждам за книгите Игри на глада... Аз започнах да чета първата и е повече от страхотна :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Една от любимите ми книги е. А следващите части стават все по-интересни :3

      Изтриване

А ти какво мислиш?