вторник, 22 юли 2014 г.

BOOK TAG // ТАГ за книги~

Здравейте, скъпи читатели!

Реших да "поразмърдам" болога с няколко нови поста и един от тях ще е TAG пост. Спрях се на един Book Tag, който видях от една българска блогърка. Е, няма да се отклонявам от темата с излишни и дълги въведения, нека преминем към въпросите.







1. Имате ли определено място в къщи, където обичате да четете?
Не мисля, но обичам да чета най-много в леглото.

2. Когато започвате глава/част от книга довършвате ли я до край или спирате някъде по средата?
Никога не спирам да чета, докато не свърша главата, която съм започнала. Имам навика да довършвам всичко.

3. Ядете или пиете ли, докато четете?
О, да. Ям, пия, дъвча дъвка.. трудно ми е да стоя и само да чета. Случвало ми се е даже да вървя хаха

4. Можеш ли да четеш, докато слушаш музика или гледаш телевизия?
Само ако е много тихо пуснат звука.

5. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?
Понякога и повече от една чета.

6. Четене в къщи или четене навсякъде?
Навсякъде, но ми е най-комфортно у дома.

7. Четене на глас или четене на ум?
На ум. Когато е на глас се разсейвам някак.

8. Четеш ли напред или прескачаш ли страници?
О, обичам да поглеждам какво следва, даже често прочитам първо края преди да се захвана с някоя книга. 

9. Електронна книга или книга с твърди корици и нови листа?
Твърди корици, не обичам да чета електронни книги или нещо на компютър.

10. Последната книга, която прочете?
"Къщата на седемте гряха" на Мари Лау Домингес

11. В какъв жанр са книгите, които обичаш да четеш?
Приключенски, фентъзи, чиклит.

12. Любим автор?
Артър Конан Дойл.

13. Любим цитат?
Неведнъж съм споделяла, че обичам цитатите и един вид ги "събирам". Трудно ще ми е да избера един, но все пак мисля да е един вдъхновяващ ме цитат от "Игрите на глада":
"Надеждата е единственото нещо по-силно от страха."

Надявам се този ТАГ да е бил интересен за вас. Оставяйте своите коментари, последвайте ме и ако желаете направете също Book TAG-a.

Пожелавам ви лек и усмихнат ден!


Ифф

2 коментара:

  1. Много интересен таг и аз реших да го направя в блага си http://makeuppassion20.blogspot.com/2015/04/book-tag.html . И аз събирам цитати в една книжка, много е приятно като няма какво да правиш да си я отвориш :D . Приятен ден :)) !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа, на мен ми голямо хоби. Скоро и втора тетрадка ще почвам :D
      Мерси! Хубав ден и на теб~~ ^^

      Изтриване

А ти какво мислиш?