събота, 12 юли 2014 г.

Юнска любов 2014 // What the penguins обикнах този месец?

Както много блогъри реших и аз да направя една поредица от писания всеки месец, описващи какво ми е направило впечатление през едни 30-ина дни, какво обичам и без какво не мога. Това е традиция най-вече на бюти блогърките, но аз не се определям като такава и затова няма да споделям само момичешки неща тук. Искам да говоря също за любимите си книги, песни, филми и какво ли още не, което съм обикнала за месец. Това е първият такъв опит и много се надявам да направя нещо интересно. Е, да започваме?


Да, аз не съм бюти блогърка и не искам да бъда, защото мисля, че това ще ме сложи в някакви рамки. И все пак обичам грима и козметиката, затова ще започна с нея сега.

Първо ще споделя любимите си аромати за този месец. Първи е най-голямата ми любов - Miss Dior Cherie L'eau на Christian Dior. тоалетна вода 100ml. Аромата му е много лек, приятен, в горещите летни дни не е натрапчив, изключително траен и наситен аромат, който ме радва през целия ден. Случвало ми се е дрехите ми седмица да ухаят на него. Аз лично определям аромата му като цветя с някаква сладникава нотка. Обичам да го нося без значение лято ли е или зима, въпреки че понякога разделям ароматите според сезона. Един огромен плюс е освен трайността е и пестеливостта. Не е нужно да се обливате от горе до долу, за да усетите аромата му, достатъчни са максимум 2 пръскания. Аз съм изхабила малко повече от половината и смятам, е както върви още дълго ще бъде с мен.






Друга безспорна моя любов е парфюмът Christina Aguilera. Аромата тук е повече плодов и по-екзотичен. Не е силен, но в по-топлите месеци според мен може и да не се използва. Аз асоциирам този аромат повече с късното лято и началото на есента, когато пазарите са пълни с плодове, но вече започва да се застудява и човек търси уюта. Много женствен и чувствен аромат, който обичам безусловно. Останали са ми последни капчици и скоро ще трябва да се раздяла с него, но обезателно някой ден отново ще си купя или него, или друг от колекцията на Кристина Агилера. Количеството е 50ml.




Следват няколко любими лака. Първият е на Flormar от лятната им серия Light Summer в нежен бежов цвят. Обожавам го от момента, в който за пръв път го нанесох на ноктите си. Покривността му не е от най-добрите, но въпреки това 2 слоя издържат без проблем 5 дни и дори повече. Така се изненадах, когато осъзнах един ден, че вече седмица не е мръднал, а трябва да отбележа, че аз постоянно обичам да се ровичкам някъде, драскам си ноктите, мия съдове и какво ли още не, което може да ми изтрие лака. Но той държи и това е невероятно. Цената е максимум 2 лв, а качеството на високо ниво. А цвета е идеален и must have, особено за лятото. Номерът можете да видите на втората снимка - LS09.





Безусловен любим лак през май месец е този прекрасен коралов цвят на Miss Sporty от серията им, които обещават 10 дневна трайност на ноктите. Реших да видя дали наистина е така и си го купих. Не мога да опиша възторга си от него. Цветът е толкова наситен и ярък, а в същото време нежен и женствен, с един слой се постига това, което може да се види на шишенцето, а трайността наистина се доближава до 10 дни. Мисля, че моят издържа 6-7, но смятам да направя експеримент и да ви споделя по-подробни впечатления. Цената е около 3-4 лв до колкото помня. Номерът така и не разбрах кой е и все пак мисля, че е 541. 



И последният лак за нокти, който носих цял месец с огромно удоволствие е този на Catris, номер 220 Lost In Mud. Преди да се реша на покупката му четох, че качеството на този цвят от серията, и на още 2 мисля, се доближава до това на лаковете на Chanel. Не съм пробвала техните лакове, но мога да споделя впечатления за този на Catris. Наистина невероятно качество - цветът е наситен, бързо съхне, издържа почти седмица. Аз съм изключително доволна и смятам да си купя още някой цвят на марката, надявам се и останалите да са така добри. За този цвят ще кажа, че е много красив и универсален, напомня ми на нескуик напитка и млечен шоколад. Актуален и универсален цвят според мен. Цената е около 5-6 лв.





Най-любимият ми продукт за устни този месец е това червило на Avon. Овлажнява устните, ухае сладникаво, цветът е много красиво розово с коралова нотка бих добавила. Не е особено трайно, но 2 часа със сигурност ще се задържи на устните ви. Не си поръчвам продукти на Avon и не бих, но това го спечелих в една игра и реших да го ползвам. Когато свърши мисля да потърся друго с подобен цвят или нюанс, защото харесвам как стои на устните ми.








Продължавам с всеизвестните сенки на Flormar, които обожавам.. меко казано. Цената е максимум 5лв, а качеството чак шокиращо. Цветовете са наситени дори без основа за сенки. Трайността е средна, но една база решава проблема. В тази палитра два цвята са матови и два - с брокат, който е леко доловим. Освен като сенки аз съм измислила и други приложения на тези цветове и в някоя друга статия може да разкажа. Номера на палитрата е P045.



Последният любимец от декоративната козметика е този руж на Loreal Paris. Обичам този руж и го слагам почти всеки ден. Цвета е средно наситен и не стои натрапчиво, има лек брокат и стои много нежно на кожата. Този цвят е номер 115 True Rose. За светъл тип кожа е идеален според мен.






И продължаваме с още любимци за месец юни. Следва откритието ми за коса - балсама на Velnea. Първото нещо, което ме впечатли е аромата му - уникално съчетание между мед и мляко, сладникаво и приятно. Омекотява косата, лек и хубав балсам на много добра цена. Също така е и икономичен, за моята дълга коса свършва наистина бавно.





И последният ми продукт любимец за месец юни е този измиващ гел на Nivea за комбинирана кожа. Определено хидратира много добре, премахва омазняването на нужните места и тонизира кожата. За разлика от други гелове, които съм ползвала усещам свежест и никакво изсушаване. Номер едно е за мен както лятото, така и всеки един сезон. Скоро ми свършва и задължително ще си го купя отново. Цената му е до 10лв.







Следва любимият ми аксесоар - този медальон във формата на крилца с малки камъчета. Купих го отдавна, но се смеси с другите ми бижута и тотално забравих за него. След като го изнамерих го нося почти всеки ден и сигурно ще е любимият ми аксесоар за лятото.




Сега мисля да продължа с друг вид любимци - книги, филми, сериали, музика и цитати. Този месец нямам любими книги, а ми се искаше, защото голяма част от вниманието ми беше насочена към учебници, изпити и прочите. 

Този месец бях на вълна стари филми и мисля да продължа с това. Един ми направи най-силно впечатление. От дълго време се канех да го гледам и мога само да съжалявам, че не съм го направила по-рано! Това е Scent of a Woman, филм с участието на Ал Пачино от 1992г. Историята, актьорите, музиката - всичко ме завладя. Не мога да опиша колко прекрасен филм е това, ако случайно някой не го е гледал веднага да поправи тази грешка. Смея да твърдя, че старите филми, класиката, са много по-стойностни и истински от съвременните. Там не се залага така на ефектите, както на самите сюжети. Харесвам ги повече, въпреки че съм голям фен на фентъзи филмите.

Безспорен любим сериал за мен се превърна Кухня. Това е руска комедия, състояща се на този етап от 3 сезона. Историята се развива в един френски ресторант, където главният готвач е пълна шемет, но останалите не му отстъпват по лудост. Смяла съм се през сълзи на всеки епизод. Горещо го препоръчвам. От замунда го изтриха, но във vbox го има с български субтитри. Не го подминавайте! Също освен трите сезона има филм - Кухня в Париж

Юни месец няколко цитата ме впечатлиха и бих искала да ги споделя с вас:


"Искате да успеете в нещо, не се съмнявайте. Дръжте в ума си положителни мисли и в сърцето си - положителни чувства, за да имате всякога успех." - Петър Дънов

"И все пак не вярвам в суеверията, особено лошите. Защото това, което ние може да сметнем за нещастие, накрая може да се окаже най-голямата победа." - Кухня

"Ако някога се нуждаете от ръка за помощ, ще я намерите закачена на собственото си рамо." - Одри Хепбърн


И това на кратко са любимците ми за юни месец, моята юнска любов. Надявам се да ви е харесало и тези минути в четене да са отлетели неусетно за вас. Ще опитам да правя всеки месец теми за любимци и с времето се надявам да стават все по-интересни и обширни.

Пожелавам ви хубав и усмихнат ден, изпълнен с много положителни емоции.


Ифф

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?