вторник, 22 юли 2014 г.

НОВ ТАГ // 10 Little Secrets Tag~

Здравейте, приятели. Днес отново реших да направя един таг, за да научите повече неща за мен. И така, нека започваме!



1. Използването на кой продукт те кара да се чувстваш като мацка за милион долара?
Парфюм. Когато съм се напръскала с нещо скъпо, което мирише в същото време уникално.. ммм чувствам се мацка за милиард хаха.










2. Каква е тайната ти за поддържане на красива и сияйна кожа на лицето?
Кожата ми не е от най-сияйните, но все пак това, което много й помага е розовата вода. О, да, точно тя, колкото и странно да звучи. Никой продукт не я прави толкова гладка както този. Също така е важно и правилното, балансирано и здравословно хранене.




3. Каква е тайната ти за красива и блестяща коса?
Минимално третиране с сешоар, маши, преси. Не я боядисвам. Третирам я с кана. И както при предния въпрос - ХРАНЕНЕТО!




4. Кое е твоето правило свързано с хранителния режим, което спазваш?
Никога вода след или по време на хранене - това е най-важното ми правило.


5. Твоите съвети при тренировка и физическо натоварване?
Пийте повече вода и колкото и да е трудно никога не се отказвайте. Резултатите оправдават всяко едно усилие.




6. Кой парфюм е тайното ти оръжие?
Всички парфюми са ми тайно оръжие. Обичам хубавите, дълготрайни аромати и бих дала повечко пари за един парфюм отколкото за нещо друго.


7. С коя твоя дреха привличаш вниманието на мъжете и те се обръщат след теб?
Не мисля, че имам такава дреха. Не обичам нарочно да привличам мъжко внимание.


8. Най-ценното ти бижу?
Подарък е за 20-ия ми рожден ден. Много си го обичам и рядко го нося, защото ме е страх да не го изгубя някъде.




9.  Какъв стил на обличане предпочиташ?
Всякакъв. Обличам се според настроението.


10. Сподели ни нещо, което не знаем за теб?
Много неща. Даже хората, които ме познават отлично понякога се изненадват от мен.


Надявам се този пост да ви е бил интересен. Очаквайте още мои публикации!
Пожелавам ви приятен и усмихнат ден!


Ифф

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?