четвъртък, 31 юли 2014 г.

Маникюр на седмицата #02

Здравейте, приятели!


Днес ще ви представя втори пост от поредицата ми "Маникюр на седмицата". Този път съм избрала нежни телесни цветове и малко украса. Е, да започваме?





Това са лаковете, които ще използвам. Първият е на марката Catrice, 220 Lost In Mud. Много красив шоколадов цвят. Можете да прочетете повече за него в публикацията ми за любими юнски продукти.




Вторият лак ще ми служи за основа и топ лак - Miss Sporty NAIL EXPERT 5in1Бързо изсъхва, изглажда повърхността и според производителя трябва да има заздравяващ и подхранващ ефект.



И последният лак е този на Flormar от серията им Light Summer, номер LS09. Него също можете да видите в юнските любимци.




Сега нека пристъпим към същинската част. Първо нанасяме основа в един слой и чакаме да изсъхне. Това се прави, за да бъде изравнена повърхността и да се предпазят ноктите.



След това нанасяме от нежният и полупрозрачен лак на Flormar в един слой. Целя да получа естествен цвят. Самият лак е много хубав, съхне бързо и може да видите колко е красив даже в един слой.



Когато изсъхне всичко започваме с рисуването на цветчета. Използваме специално приспособление за точки или стар молив/химикал. Рисунките ще направя с шоколадовият лак на Catrice.




Това, което правим е да нарисуваме цветче - една точка в средата и 5-6 около нея. Преди точките да са изсъхнали с по-малката част от приспособлението за точици ги размазваме от вънка към вътрешната точка. Получава се по-естествена и красива рисунка.



Ето, че сме готови. Нанасяме топ лак след като всичко изсъхне и това е! 





Надявам се тази идея да ви е допаднала. Споделете мнението си в коментари и се абонирайте за постовете ми.

Можете да ме последвате във facebook и tumblr. Линкове към профилите можете да намерите в дясно в блога.


Пожелавам ви хубав ден и много усмивки. 


Ифф

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?