петък, 27 юни 2014 г.

Моята първа Pinks Beauty Box // юни 2014

Най-сетне и аз се престраших да поръчам нещо онлайн! Да, да, никога до сега не съм се осмелявала каквото и да било да си поръчам от сайт, което в днешно време е ужасно изненадващо и странно. Винаги съм имала някакво скептично отношение към каквото и да било, което не мога да пипна, помириша, усетя. Виртуалните неща моят мозък нещо не ги приема. 

Но преди точно седмица отворих сайта на PINKS и ми се поиска да опитам. Една малка кутийка, освен това съдържаща лак за нокти INGLOT в оригинален размер, защо не? И да, направих нещо ново за себе си, минах една своя граница. Може на пръв поглед да е нищо особено, но всяко ново нещо ме прави неимоверно щастлива.

И естествено бих искала да се похваля малко с първата си онлайн придобивка. Ако ви е интересно какво е съдържанието на юбилейната Pinks Beauty Box останете с мен :)


Ето така изглежда всичкото това прекраснейшество~ Малка, сравнително тежичка, кутийка, опакована но уникално сладък начин. Изпитах огромно блаженство, отваряйки я.





Вътре има картичка, където е написано името на получателя и нещо като каталог с информация за това, което се съдържа вътре.



Следва най-интересното - съдържанието!

Първият продукт, която ще представя е най-очакваният - лакът на Inglot в оригинален размер от 15 ml. Редовната цена е 11.50лв.
На мен ми се падна един изключително интересен цвят хамелеон. Преливат се златисто, зеленикаво, кафяво и сигурно още някой друг цвят. Забавно е как от месец искам да си взема подобен цвят, но все се чудя дали ще ми отива и няма ли да стои странно на ноктите ми. Нерешителността ми се изпари мигновено щом се лакирах с този лак. На първо място ще кажа, че цветът стои уникално красиво на ноктите, има лек блясък, а на слънце е разкошен. Също така съхне почти веднага, а само с един слой може да се постигне наситен цвят. В допълнение Pinks предоставят талон с 15% отстъпка при покупка на руж или пудра в магазините на Inglot до 08.08, мисля да се възползвам, ако имам път към София. 




Следващият продукт, който мигновено извадих от кутията е крем душ гела наYves Rocher с бразилско кафе. Това нещо мирише толкова вкусно, че ми иде да го изпия просто. Едва се сдържам да не опитам, сериозно! Но не само това ми харесва в него. Съставът му ми наистина ме впечатли, особено това, че не съдържа животински съставки. 
Отново оригинален размер от 200ml. Цената на продукта е 3.90лв.



Следва третият и последен продукт в оригинален размер - 25ml. Това е околоочния гел на Bilka в розова вода. Rosa Damascena e нова серия на Bilka, на която съм хвърлила око. Имам желание на си закупя някой крем или гел от колекцията, защото обичам продуктите със съдържание на розово масло или вода. Текстурата на гела от Pinks кутията е много нежна и ухае приятно. Редовна цена - 5.29лв.



А сега следват няколко тестерчета. Това са два продукта на Mixa - хидратиращ крем с 10% глицерин и СС крем. Също така има два тестера на професионалният шампоан на Loreal за боядисана коса, парфюмче на Yves Rocher и серум за отслабване на същата марка. Не лоши продукти, но сякаш само тези на Mixa ме заинтригуваха повече. 



Друго, която съдържаше кутийката е 15ml от лосиона за мазна и склонна към акне кожа на Biotrade acne. Моята кожа смятам, че клони наистина към този тип и затова с интерес ще изпробвам продукта. Ще споделя впечатленията си в следващи публикации. Оригиналният размер от 60ml струва 12.05лв.



Едно нещо от кутията не ми хареса и това е този тестер на регенериращ серум от марката Revive. Нищо лично, но самият надпис "100% екстракт от охлюви" ме ужаси. Аз съм против каквото и да било избиване на животни и когато чета, че нещо има животинско съдържание интереса ми към това мигновено умира. Най-вероятно ще хвърля тестерите, така и така не се нуждая от лифтинг. 



И последното интересно нещо в Pinks кутията е един тест за определяне на типа кожа от Yves Rocher. Мисля тези дни да го направя.



Останаха само няколко брошурки ...



.. и кутийката вече е празна!



Много съм доволна от първата си онлайн поръчка. Мисля да правя още много такива, може даже да опитам с още една Pinks Beauty Box. Ще видим естествено какво се очаква през юли месец.


Надявам се статията да ви е била интересна. Пожелавам ви приятен ден и много усмивки!



Ифф



Ако имате някакви въпроси или просто искате да изкажете мнение - очаквам коментарите ви! :)

4 коментара:

  1. Тази мсечна кутийка май е една от най-успешните! Много сладко розово постче! Продължавай!
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Отговори
    1. Да, дано продължават в този дух :3

      Изтриване

А ти какво мислиш?