неделя, 1 юни 2014 г.

Първа смислена статия и малко цитати от мен!


Обичам да колекционирам цитати (ако мога така да се изразя де). Най-често го правя в една сладка тетрадка с дебели корици, но понякога и като картинки. По този начин мога да ги споделям в социалните мрежи и повече хора могат да ги видят. 

Идеята за тетрадката не е моя, а от един филм. Главната героиня имаше една такава стара стара тетрадка, подарена от майка й, и си четеше вдъхновяващите редове, докато е тъжна или разочарована. И моя милост си помисли - "Ама защо и аз не си направя нещо такова?". От доста време си колекционирах някои вдъхновяващи реда в word документ и малко по малко попълвах колекцйката. Един ден, окрилена от идеята в бъдеще да завещая нещо красиво на дъщеря си, грабнах една тетрадка с твърди корици от не толкова близкият супермаркет и започнах да преписвам всичко. Изненадана бях, че запълних поне 30 страници. Сега продължавам да записвам всяка вдъхновяваща дума, на която попадна и смятам да си направя колекция от много такива писания. 
Някой път може по-подробно да се спра на тази идея и да публикувам някой друг цитат, но този път съм се спряла на картинките. Филми, сериали и какво ли още не. Това са неща, които съм гледала и са ме впечатлили. Имам цяла папка от тези, но реших да споделя най-любимите ми. И така, да започваме:


Първата е от един сигурно всеизвестен филм - The Lone Ranger, с участието на любимият ми Джони Деп. Цитата лично мен много ме вдъхновявя, защото аз съм човек вярващ до последно в справедливостта, а борбата е неизменна част от това според мен. Както са казали умните хора "Помогни си сам, за да ти помогне Бог."



Следващите две цитатчета са от един уникалене филм, препоръчан ми преди около година - Into The Wild. За секунда даже не можеш да съжаляваш, че си го изгледам. А смисълът е толкова осезаем и така те кара да настръхнеш, че ме кара да искам да го гледам пак. 






Нека се отклоним малко от сериозните и надъхващи цитати, за да видим какво се случва в японските сериали. Там лудницата е пълна, а бисерите валят из ведро. Това е от сериала Tokyo Dogs, с участието на едни мои любими актьори. Ако до сега не сте гледали нищо японско, моля, поправете тази грешка! Няма да съжалявате!





От японския филм се прехвърляме към аниметата. Много се надявам, че повечето от вас знаят какво е това, ако ли не проверете ТУК. Дълго време това ми беше любимото аниме, още го обожавам и съм го гледала поне 10 пъти. Казва се NANA и ако искате нещо разтърсващо, любовно и същевременно дразнещо ви, защото по пътя на главните все се изправят едно след друго препятствие, гледайте до непременно. Обичам го и това е, а цитата всеки път ме кара да настръхна.



И докато все още сме на аниме вълна нека ви представя 2 картинки от любимото ми One Piece. Смях и екшън, приятелство и борба да отстояваш позициите си, брутално много смисъл. Толкова ми е трудно да опита нещо така мащабно като One Piece. Какво ли няма там, какви ли не идиоти, колко много смисъл. Даже не мога да обясня адекватно колко го обичам. На вас ви предоставям възможността да се запознаете с една забавна и една сериозна страна на анимето:





И така, тъй като аз съм един запален любител на Азия не мога да не спомена нещо корейско. Обичам сериалите и филмите им. Това са 2 цитата от 2 сериала. Първият е Boys Befor Flowers и става дума за една училищна невъзможна любови сблъсъкът между два свята - богатото момче залюбва бедното, но трудолюбиво девойче. Тя се дърпа както всички корейки, но все пак на края не може да му устои и хепи енд!



Вторият сериал е малко тъжен. Разказва се за една 30-годишна жена, която като че ли цял живот е пропиляла напразно и когато се разболява от рак решава да направи всичко около себе си по-цветно. Естествено среща един момък, с който се залюбват. Края е малко тъжен, но все пак те кара да се усмихнеш. Казва се Scent of a Woman.



Споменах, ме съм фен на Азия, нали? .. Това па е азиатско, но вече е филм. Романтичен, училищен, лек и много приятен. Филмчето е тайландско и се казва First Love.



И се прехвърляме вече на нещо американско и по-точно The Big Bang Theory. Изключително ободряващо и развеселяващо сериалче. Почти във всяка серия може да се намери по някой бисер. Не мисля, че някой от вас не го знае, но ако все пак има такъв бързичко да кликне ТУК.



Следва още един сериал и то всеизвестният ни How I Met Your Mother. Имаше моменти, в които щях да се напишкам от смях, гледайки го. Но тази година, април месец, се случи нещо тъжно - сериалът свърши и то по възможно най-грозният начин. Ще се опитам да не пускам злобата си, но не мога да не натъртя на това, че по-глупав последен епизод и да се опитва човек пак не може да създаде! Поне се опитвам да го запомня с хубавите моменти и един от тях е епизода с рожбата една хлебарка и мишка.



И завършвам с нещо, което даже не помня от къде е. Беше филм, американски, и тази баба изби рибата, но не мога да се сетя заглавието. Ако някой все пак го е гледал и помни нека остави коментар, ще ви бъда благодарна. Иначе се смях изключително много на този момент, това вече го помня!








Това беше краткият ми обзор на любими цитати като картинки. Дано да ви е било интересно. Ако искате да сътворя още една подобна статия или друга, но с цитатите от тетрадката ми оставете желанията си в коментар! Ако нещо не ви е харесало пак бих се радвала да ми напишете. Все пак това е началото ми като блогър и всяка критика е полезна!


Пожелавам ви хубава вечер и само положителни емоции!



Иф


















Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?